سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

21 روز با سپنتا

1389/12/8 17:15
نویسنده : بابا هومن
730 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیست و یکمین روز تولد سپنتاست عکسایی که فقط از سپنتا گرفتیم 114 تاست که میشه حدود 5.5 عکس در روز!!!!!!

 

نمیدونم باور می کنید یا نه ولی این 20 روز مث برق و باد واسم گذشت اصلا نفهمیدم چطور رفت! از امروز هم اومدم سر کار!!!! انقدر سخته ندیدنش! 

دیگه کاملا من و مامانشو میشناسه و هروقت میگیرمش بغل خوابش میبره ( البته در صورتی که جاش خیس نباشه و گشنه ش نباشه ).

ولی شبا حسابی اذیت می کنه ( چند شبه که میرین خونه مامان بزرگش من راحت میخوابم) مامانی میگه شبا دندونای نیشش در میاد و ترسناک میشه !!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا نازنازی
9 اسفند 89 2:50
شایلی
9 اسفند 89 16:31
بابا هومن خداییش نمیخواستم بهتون بخندم ولی یادته به من میگفتی اگه سپنتا مثل شاینا نخوابه من و مامانی تحویل نمیگیریم و درو می بندیم خودمون میخوابیم؟!!! حالا می بینم که شما هم دیگه راستی راستی مامان و بابای شب زنده دار شدین... بچه ها معمولا از یک ماهگی یه کم خواشون منظم میشه ولی زیاد امیدوار نباشین اگه از اون بچه هایی نباشه که دل درد دارن اینطوریه تازه شاینای ما که تا 5 ماهگی مرتب میخوابید بعد که دندون درآوردن شروع شد تا همین چند ماه پیش از خواب مرتب شب خبری نبود... ببخشین انگار خیلی بدجنس شدم به جای دلداری چی دارم میگم میگذره همش میگذره به یه چشم به هم زدن
فریبا
10 اسفند 89 3:17
روزهای شاد همیشه زود سپری میشن خدا حفظش کنه
مليحه
12 اسفند 89 11:21
ممنون از نظرتون اميدوارم شاد و سلامت و سرحال باشيد ...... خيلي از نظرتون ممنونم ...
مامان ماهان
13 اسفند 89 9:38
سلام مبارک باشه الهی همیشه شاد باشین