سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

یه پسمل آروم

1389/12/13 8:49
نویسنده : بابا هومن
371 بازدید
اشتراک گذاری

۲ روز تهران بودم واسه بیماری پدرم امروزم دوباره میخوام برم!!!! دلم واسه مامانی و سپنتا خیلی تنگ میشه!

دیشب سپنتا خیلی پسمل خوبی بود اصلا هم گریه نکرد فقط تا ۲ نذاشت من بخوابم بعدشم نذاشت مامان بزرگش بخوابه!

سپنتا دیگه کاملا مامانشو میشناسه وقتی مامانی میاد ساکت میشه یا سرشو میچرخونه طرفش.

هر روز که میگذره خوشگل تر میشه و دل من بیشتر واسش ضعف میره!!!

البته یه خورده ی زیادی بغلی شده تا میذاریمش زمین چشماشو مث موش باز می کنه ولی وقتی بغل باشه اصلا صداش در نمیاد.

فعلا خیلی درگیرم اینه که فرصت نمیکنم عکساشو آلپود کنم ایشالا سر فرصت یه عالمه عکس میذارم واسش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پدر
13 اسفند 89 9:08
قدم نورسیده ات مبارک... انشاالله پدر هم همیشه سلامت باشند
فریبا
13 اسفند 89 13:19
سلام فدای این پسملی اروم و ناز ایشالله پدرتون هر چه زودتر خوب خوب بشن منتظر عکسای نازش هستیم
بابا محسن
16 اسفند 89 9:34
فریبا
17 اسفند 89 19:54
سلام خوبید؟ پدرتون بهترن؟ این غیبتتون نگرانم کرد؟ همه چیز خوبه؟
مامان ماني
18 اسفند 89 14:24
بابا هومن شما هم مثل باباي ماني با احساسيد انشاء ا... خودتون و همسرتون و پسمل گلتون شاد و سرحال و تندرست باشيد .... مامان مليحه بابا ناصر
مامان محمد پرهام
19 اسفند 89 15:03
سلام قدم نورسیده مبارک و همین طور یک ماهگیش اگه افتخار دادین که به لیست دوستان وبلاگم بپیوندین منو با : ✿ پر آرزوهام; پرهام ✿ لینک کنین.
خاله نويده
20 اسفند 89 1:12
سلاااااااااااااااااام خوشگل خاله اولين ماهگرد تولدت مبارك گل پسر ايشالا اولين هارو يكي يكي با دل شاد پشت سر بذاري گلم