سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

پدرانه 4

1389/12/7 15:40
نویسنده : بابا هومن
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم.

 

بعد از یه مدت که خوابیدی و اجازه دادی ما هم بخوابیم اومدم.

این چند شب واسه من و مامانی وحشنتاک گذشت. مخصوصا مامانی که طفلی هر ۲ ساعت بیدار میشه و بهت شیر میده.

ولی بااینکه خیلی خسته مون میکنی با اون خنده های یه وریت همه ی خستگی رو از تنمون بیرون میکنی.

جونم برات بگه که من ۲ روزه سرما خوردم سینوسامم چرکی شدن و سردرد اساسی گرفتم. مامانی هم که هر وقت می بینمش دلم واسش میسوزه خیلی خسته است ولی چه میشه کرد باید تحمل کنه تا تقریبا یه ماه دیگه که خوابت منظم بشه.

بابا بزرگتم خوب شده خدا رو شکر اوردیمش خونه شون.

بعد از اینا هم دوست دارم هوارتا....

 

بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریبا
4 اسفند 89 15:53
سلااااااااااام خونه نو مبارک اره بچه ها وقتی به دنیا میان همین جورن تا معمولا 40 روز خوب گاهی بیشتر گاهی کمتر خوب دیگه پدر و مادر شدن همینا رو هم داره همیشه شاد و سلامت باشید
نیلوفر مامان سامیار
6 اسفند 89 13:55
ویلاگ جدید مبارک بابا هومن عزیز! میدونم مامانی پسملی چی داره میکشه! به خدا این روزا که بچه هر دقیقه بیداره واسه آدم عین جهنمه! بیخوابی مادر رو بیچاره میکنه! شما رو به خدا جای خواهرتون هستم به مامانی خیلی کمک کنین! گناه داره طفلکی! آخه بچه ها 2 ساعت به 2 ساعت بیدار میشن ولی تو همون 2 ساعتم فقط نیم ساعت شیر میخورن! یعنی میشه 5/1 به 5/1 عکسای پسملی خوشگلمونو دیدم! ماشالله چه سرخ و سفید و مخملیه! عاشقشم! یه عالمه اون پاهای نازشو بوس کنین واسم! عکس آرامش خواب . مموش خیلی شبیه کوچیکی های سامیه! من عاشق اون عکس نیم وجبیش شدم! وای خیلی نانازه! براتون خیییییلی مبارک باشه بابایی! مواظب مامانی و پسملی باشین!
اهورا بابای سوفیا
6 اسفند 89 14:41
سلام دوست خوبم امرتون انجام شد امیدوارم همیشه با دیدن روی ماه فرزندتان خستگی از وجودتان بیرون بیاد
مریم مامانی ستایش
7 اسفند 89 12:51
خسته نباشید. هم شما هم خانوم گلتون. واقعا درکتون میکنم. انشالله خیلی زود خواباش منظم میشه. هرچند ستی ما با اینکه 5/8 ماهه شده بعضی شبا تا صبح 5-6 بار بیدار میشه. سپنتای گلمم از طرف من ببوسید
مامان زهرا نازنازی
8 اسفند 89 9:55
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` -----------♥ ---------♥ --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ ما که تا سه ماه اول شبا نمی خوابیدیم
مامان شایان
8 اسفند 89 10:21
سلام خونه نو مبارک .. مهمتر از اون تولد سپنتای نازتون هم مبارک . ماشالله خیلی نازه و چه موهای پر پشتی هم داره! ممنون که همیشه به ما سر میزنین . من این روز ها کمتر میام نت و شرمنده که دیر اومدم برای تبریک تولد . ایشالله 120 ساله بشه زیر سایه مامان و بابای مهربونش