سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

اومدیم

1390/4/12 18:08
نویسنده : بابا هومن
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

بعد ار یک ماه اومدیم

 

26ام عروسی دایی کامران بود و کلی سرمون شلوغ بود جاتون خالی ولی سپنتا انگار ترسیده بود کلی گریه کرد

1ام هم رفتیم کیش جاتون خالی خیلی خوش گذشت.

 

ببخشید این لپ تاپ ام هنوز برچسب فارسی نداره خیلی به سختی دارم مینویسم سر فرصت سفرنامه رو مینویسم

 

راستی به وبلاگ پسر عمه ی سپنتا هم سر بزنید توی لینکام هست

 

عکسا هم توی ادامه ی مطلب هست

 

 

پی نوشت: یه لوگو درست کردم واسه سایت خوشحال میشم نظراتتونو بشنوم

طبق معمول برای بزرگ شدن عکسا روشون کلیک کنید

عکسا به ترتیب زمانی اند

سپنتا در تخت

سپنتا در ماشین

سپنتا روی صندلی جلوی ماشین

خنده ی سپنتا

خنده ی سپنتا

سپنتا وقتی مودب میشه

سپنتا وقتی مودب شد

سپنتا و روروئکش

بدون شرح

سپنتا و دماغ اوگی ( فکر کنم از من و مامانشم بیشتر دوسش داره )

از راست به چپ : عمو حمید سپنتا - بابای سپنتا - دایی سپنتا - پایینی هم که خود سپنتا

خواب توی هتل چه حالی میده

من و مامانی و سپنتا

سپنتا توی کافی شاپ

سپنتا وقتی خیلی هیجانی میشه

سپنتا و بابایی توی خلیج همیشگی فارس

سپنتای غرغرو

اینم رد پای سپنتا روی ماسه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد پرهام
11 تیر 90 10:48
همیشه به سفر عکس مودبش با مزه بود بوووووووووس برا سپنتای کوچولوی مسافر
فریبا
11 تیر 90 13:11
سلام به به همیشه به مسافرت و تفریح الهی الهی چه نازه این گل پسر ماشاالله عکسا عالی بود مرسییییی
دایی کامران
11 تیر 90 14:22
آخ که چقدر خوردنی شدی ناناز دایی. خیلی دلم برات تنگیده. می بوسمت نانازززززززززززززززز
مامان ماهان
13 تیر 90 8:38
وای چقدر ناز و خوردنیه سپنتای کوچولوی ما عکساش خیلی خوشگل شده الهی همیشه گشت و گذار باشه لوگو هم خیلی خوشگل شده
ملی(مامانه نقطه )
13 تیر 90 11:01
سلام بابا هومن از اینکه به وبلاگ ما سر زدید ممنونم ، از اول تا آخر وب تون رو خوندم ان شالله همیشه واستون سپنتا جوون سالم و سلامت باشه ماشالله پسره نازی دارید خدا بهتون ببخشه .
الهام
13 تیر 90 21:25
سلام بابا هومن مرسی که به ما سر زدید ما لینکتون میکنیم اگه شماهم دوست داشتید لینکمون کنید خوشحال میشم بیشتر به ما سر بزنید در ضمن سپنتای ما رو ببوسید خیلی نازه عسل من
خاله مهسا
14 تیر 90 23:18
به نظر من لوگوی خیلی قشنگیه درست مثل خود سپنتا


ممنون خاله
مامان محمد پرهام
15 تیر 90 21:26
فکر می کنم لوگوی قشنگیه در ضمن: بیا دنبالم کارت دارم . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . حالا بیا دنبالم... . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . بیا نترس من باهاتم... .. . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . بیا پایین تر.. بیا حالا.. .. . . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . نه بابا سر کاری نیس... بیا تو . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . یه خبر داغ داغ واست دارم.. . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . دوس داری بدونی چیه اره؟ . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . .پس بیا...دیگه چیزی نمونده . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . چیه خسته شدی؟آره؟. . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . خوب حالا چشاتو ببند تا بگم 1... . . . 2... . . . 3... . . . آپ کردم زود باش بیا دیگه منتظرم