سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

بازی

1389/11/28 13:13
نویسنده : بابا هومن
290 بازدید
اشتراک گذاری
اگه وی ویوی منو دیده باشید حتما فهمیدید که بجای اینکه واسه ی خانوم دکتر جمشیدی ربع سکه بخرم نیم سکه خریدم   و مامانی کلی بهم خندید   البته اولش یه خورده عصبانی شد    ( به خدا فقط یه خورده   )

امروز صب رفتم دوباره عوضش کردم با ربع سکه. هوا واقعا سرده تا برگشتم حسابی یخیدم  

دیشب کلی با سپنتا بازی کردم. من یه ضربه میزدم ( خیلی آروم بود ) اونم یه لگد حواله میکرد بیچاره مامانی هم از من میخورد هم از سپنتا  

امروزم ساعت 2 با باجناق گرامی و خاله میریم همدان   واسه ی قرارداد بانک خون بند ناف ( همیشه این 4 تا کلمه رو قاطی میکنم بعضی وقتا هم میگم خون بانک بند ناف )

خداکنه یادم بمونه ریشمم بزنم   چون خیلی بلند شده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)