سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

بدون عنوان

1390/6/28 17:34
نویسنده : بابا هومن
378 بازدید
اشتراک گذاری

×××یه خبر خیلی مهم××× ( خبر رو اینجا بخونید )

چند روز پیش دختر عمه ی مامانی که تازه ازدواج کردن از کرج اومدن خونمون. شوهرش ادم باحالیه خوشم اومد ازش آخه من واسه عرسیشون نتونستم برم این بود که کلا هیچ پیش زمینه نداشتم ازش. سپنتا هم کلی با آقا جواد خودمونی شده بود طوری که حمله می برد طرف عینکش.

2-3 روز پیش هم یکی از پسر عمه هام اومدن ( بعد از 17- 18 سال ) من که اصلا پسرشو ندیده بودم دخترشم فک کنم 2-3 سالش بود آخرین باری که دیده بودمش. دیشبم دعوت بودن خونه ما کلی خوش گذشت بهمون.

 

 

و اما عکسای سپنتا

Continue reading

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آريا
15 آبان 90 13:44
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
اهورا بابای سوفیا
16 آبان 90 20:13
سلام دوست خوبم ادرس جدید وبلاگ سوفیا http://sufiya1389.blogfa.com تمنا می کنم جایگزین کنید
مامان نادیا و نلیا
12 دی 90 10:02
سلام...پسملی خیلی نانازی دارینعکساش خیلی ناز بودنخدا واستون حفظش کنه...و خوش به حالش که بابای فعالی مثل شما داره که براش وبلاگ بنویسه.......به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم