سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

غذا

1390/4/21 11:51
نویسنده : بابا هومن
434 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه سپنتا رفت پیش دکتر واسه بازدید ماهیانه پسرم قد کشیده حسابی. 62cm قدش بود که دکتر گفت بالاتر از میانگینه!!!! قدش به خودم رفته  دور سرش و وزنشم خود رشد کرده

تازه دکتر گفت سپنتا کوچولوی ما میتونه غذا بخورهو قطره آهنشم شروع باید شروع کنیم. امروز میخایم بهش غذا بدیم اونم با کلی مراسم و عکس و این حرفا......

 

دیشب مملی پسرعمه ی سپنتا خونه ی ما بودن جفتشون میخواستن بیان بغل من  هرکدومشونو می گرفتم اون یکی گریه می کرد فیلمی شده بود که بیا و ببین.... این نیم وجبی ما که هیچکی فکر نمیکرد بفهمه حسابی خودشو پیچ و تاب میداد که از بغل مامان بزرگش درآد و بیاد بغل من...

 

سپنتا جدیدا زیاد زل میزنه به چشمام بعضی وقتا که بغلمه یهو برمیکرده نگام میکنه انگار میخواد مطمئن بشه من هستم . تازه وقتی میخوام برم سر کار با کلی مضلومیت نگام می کنه یعنی منم ببر!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامانی ستایش
21 تیر 90 18:26
5 ماهگی گل پسر مبارک. همچنین غذا خور شدنش. انشاالله همیشه سالم و قوی باشه

ممنون
امیلی
22 تیر 90 8:55
سلام به محدثه جون وبابا هومن و کوچولوی نازنازی آخه من کی تحویل نگرفتم........ الهی قربونت بره خاله سپنتا جونی دلت برای بابایی تنگ میشه.خوب نره سر کار با این تورم که هر روز از یک پله ی چند درصدی بالا میره چطوری بزرگت کنه!! از الان این چیزا رو بدونی خوبه