سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

صداهای سپنتا

1390/3/7 18:08
نویسنده : بابا هومن
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سایت رو راه انداختیم لطفا دوستانی که ما رو لینک کرده بودند آدرس جدید رو جایگزین کنند.

 

 

سپنتا چند وقته بیقرار شده و آب دهنش میاد میگن داره دندون در میاره!!!!! وقتی هم که من یا مامانی انگشتمونو میذاریم دهنش بجای مکیدن، گاز میگیره...

 

ار دیروز یاد گرفته صدا از خودش در میاره و آواز می خونه

 

بابایی: جان عزیزم تعریف کن

سپنتا: اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ

بابایی : دیگه چی؟

سپنتا: اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ

 

این نمونه ای بود ار تعریف همای سپنتا. هنوزم اُ رو یاد نگرفتهنیشخند

 

دیروز مثلا بردیمش پارک بگردیم ولی آقا اصلا توی کالسکه ش ننشست و همش بغل من بود!!!!!!!

 

عکسهاش توی ادامه ی مطلب.

اول فیلم تعریف های سپنتا : دانلود

 

اینم عکسا... ( روی عکسها کلیک کنید )

 

آرامش

ببین چطوری نگاه دوربین می کنه!!!!

متعجب

متعجب

خنده

کلی واسش ادا در اوردیم تا بخنده

کلا با دوربین مشکل داره

بابایی انگار کلا با دوربین مشکل داری؟؟؟!!!

عکس هنری

عکس هنری!!!!

این چیه؟؟؟؟؟

یعنی این چی میتونه باشه؟؟؟؟

همون پارک کذایی

همون پارک کذایی که اصلا از جاش تکون نخورد و همش مشغول دست خوردن بود

این چه مدل خوابیدنه؟؟

آخه یکی نیست بگه این چه مدل خوابیدنه؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

احسان
7 خرداد 90 23:38
سپنتا جون تو چقد با مزه ای .....
دایی کامی
8 خرداد 90 10:16
عزیزم هر روز ناز تر میشه. آخ که دلم برات خیلی تنگ شده دایی جون
آرین و مامانی
9 خرداد 90 15:47
سلام خوبین شما؟ ماشالله چقدر عکسهاش خوشگله چه خوب هم حرف میزنه
بابای طاها
9 خرداد 90 17:44
سلام ممنونم که به وبلاگ آقا طاهای ما سرزدی ان شا الله سپنتا خانوم شما هم سالم و سرحال باشه و سایه پدر و مادر بر سرش مستدام.
لواشک(✿◠‿◠)
9 خرداد 90 18:19
لینکتون کردم دوباره بابا هومن درست نیست با احساسات یه دختر جوون اینجوری بازی میکنیدا فیلمای این لوسیما آدمو دیوونه میکنه مثه بچه ای که از دور یه لواشک ترش بهش نشون میدن و بهش نمیدن دقیقا همینجوری دارین بااحساس من بازی میکنید آب دهنم راه افتاده اونوقت دستم بهش نمیرسه محکم ببوسیدددددددددششششششششش از طرف من
دایی کامران
10 خرداد 90 11:07
سلام دایی دلم برات یه ذره شده. فدای اون صدای قشنگت شدم. امروز دارم میام ملایر می خورمت. این طوری.
لواشک(✿◠‿◠)
13 خرداد 90 18:17
سلام بر پدرشوهر گرامی من آپم اگه تشریف بیارین خوشحال میشم سپنتارو بماچین لطفا
لواشک(✿◠‿◠)
13 خرداد 90 18:42
ایششششششششششششششششششششششش خیلی هم دلتون بخووووووووووااااااااااااااااااد آره به خدا الان که نه الان فقط دون مخصوص میخورن آخه بچم همش یک هفته اس از تخم دراومده ایشالا بعد 8 ماهگی بچه که چه عرض کنم خود شماروهم میخوره فکر کردین همه جوجوها مثه سپنتان که تا 6 ماه هیچی نخوره نخخخخیییییییییییر ایشالا نی نی ما قراره 8 ماهه که شد یه دسته بیل قورت بده
ارغوان و کوچولوها
17 خرداد 90 14:31
سلام چه پسرکوچولوی بانمکیببوسیدش پیش ما هم بیاید باباهومن
اهورا باباي سوفيا
25 خرداد 90 18:22
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . .
فریبا
26 خرداد 90 13:45
سلام الهی فداش بشم که این همه ناز شده خدا خفظش کنه براتون بابای سپتا جان روزتون مبارک ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید و سایتون بر سر خانواده گلتون بر قرار باشه
لواشک(✿◠‿◠)
27 خرداد 90 0:52
سلام آقای پدر روزتون مبارک اولین روز مردتو هم مبارک مرد کوچک
فریبا
2 تیر 90 0:34
مامان محمد پرهام
5 تیر 90 14:51
آهان پس سایت راه انداختین که دیگه قابل نمی دونین به ما سر بزنین؟؟؟؟؟ این دو سه ماهه ما خیلی درگیر بیمارستان بودیم که نیومدیم اما شما
فریبا
5 تیر 90 16:10
من آپم وقت کردی بیا
مامان محمد پرهام
7 تیر 90 11:12