سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

شیراز

1390/1/12 1:21
نویسنده : بابا هومن
1,728 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سال تحویل که رفتیم خونه ی بابا ی مامانی گفتن که میخوایم بریم شیراز ما هم روز اول عید بیشتر عید دیدنیامونو رفتیم تا صبح دوم فروردین راه افتادیم.

از مسیر اراک و خمین و گلپایگان به اصفهان رسیدیم. نهار رو کنار زاینده رود خوردیم و بعد از ظهر فقط رسیدیم چهلستون رو بریم.

فرداش عالی قاپو و مسجد جامع و میدون نقش جهان رو رفتیم و چون میخواستیم خیلی زود راه بیفتیم توی بازار نرفتیم.

ظهر بسمت شیراز حرکت کردیم حدود ساعت ۱ نصفه شب بود که به شیراز رسیدیم و زیر چادر خوابیدیم که جاتون خالی خیلی حال داد.

صب رو هم به گشتن توی حافظیه و سعدیه گذروندیم، ناهار هم کنار دروازه قرآن خوردیم و به سمت تخت جمشید راه افتادیم.

من اولین بار بود تخت جمشید رو میدیدم خیلی واسم لذت بخش بود ولی مامانی و سپنتا نیومدن و توی ماشین موندن آخه آفتاب خیلی تندی بود و میترسیدیم سپنتا گرما زده بشه. غروب به سمت پاسارگاد راه افتادیم. شب توی یه خونه ی کرایه ای گذروندیم که کاملا روبروی مقبره ی کوروش بود.

صبح زود هم پاسارگاد رو گشتیم و ظهر به سمت ملایر حرکت کردیم. حدود ساعت ۱ شب رسیدیم خونه.

مسافرت کوتاهی بود ولی در کل خوش گذشت تنها اشتباه ما این بود که واسه ی شیراز خیلی وقت کمی گذاشتیم و بیشتر جاهاشو ندیدم.

به مامانی قول دادم که اواخر تابستون دوباره بریم شیراز این دفعه کامل بگردیمش.

اینم عکسای سفر سپنتا:

سپنتا اولین بار بود که حموم آفتاب میگرفت اونم وسط میدون نقش جهان

سعدیه

یکی از زیبا ترین عکسای سپنتا

در راه برگشت سوار بر تخت پادشاهیش ( کریر )

وقتی سپنتا خواب بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریبا
17 فروردین 90 18:02
سلام الهی الهی ماشالله به این پسمل ناز خدا حفظش کنه همیشه خوش باشید خبر بدین کی میرید شیراز بیام مهمون نوازی کنیم
خاله لواشک
17 فروردین 90 23:22
سلام آقای پدر چرا روزشمار سنی سپنتا نزولی کار میکنه نکنه روزشمار جنینیش مونده رو سایت؟؟؟
haleh
2 خرداد 90 16:14
زنده باشه این پسر خوشگلتون و سایه شما همواره بر سر عزیزانتون من وبلاگ شمارو لینک کردم اگر دوست نداشتید در صفحه خودم نظرتون رو بگین ممنون
هاله مامان ترمه
2 خرداد 90 16:17
زنده باشه این پسر خوشگلتون و سایه شما همواره بر سر عزیزانتون من شمارو لینک کردم اگر دوست نداشتید در صفحه خودم نظرتون رو بگین ممنون