سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

یک سال و بیماریی که رفت

1390/6/22 9:13
نویسنده : بابا هومن
779 بازدید
اشتراک گذاری

راستش خسته شدم از بس کوتاه کوتاه نوشتم!!! امشب مامانی و سپنتا خونه بابا بزرگشون هستن و منم تنهام مثلا میخوام کارای عقب موندم رو انجام بدم تا یه جاییشو درست کردم ولی هر کاری میکردم مغزم جلو تر نمیرفت اصلا انگار هنگ کرده بودم انی بود که گفتم یه خورده واستون درد و دل کنم بلکه این مخ لامصب باز بشه….

یهو یاد یک سال گذشته افتادم که چه خوشی ها و چه ناراحتیایی بهمون گذشت پارسال تو اولین روز تابستون پسرعموم ،امین فوت کرد که یکی از بد ترین روزهای زندگیم بود! بد تر از همه اینکه از… Continue reading

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sahar
17 آبان 90 8:22
سلام خانمي. وبلاگ و وبسايت گل پسرت رو ديدم .ماشاءاله.خدا براتون حفظش كنه.راستي ميخواستم بپرسم اون روزشمار اول صفحه رو از چه سايتي گرفتي؟آخه مال من يه جور ديگه است كه خيلي دوسش ندارم.مرسي