سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

سپنتای ما، معجزه ی کوچک ما

فرنی

1390/5/1 0:08
نویسنده : بابا هومن
879 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سپنتای ما فرنی خورد.خیلی با اشتها می خورد.

عمه ی سپنتا فرنی رو درست کرد و من بهش دادم. بعد از غذا هم اولین قطره ی اهن رو نوش جان کرد.خیلی بد مزه بود .

غروب هم اب هندونه خورد. پسرم عاشق خوراکی هاست.منم از خوردنش لذت می برم.عکس های امروز توی ادامه مطلبه...

این با نمک ترین پسر دنیاست

سپنتا منتظر غذاست

ممممممم خوشمزست

نگا داره؟؟؟!!!

بازی با قاشق یعنی که مامان جون مرسی از غذای خوشمزت

نهایت استفاده از غذا

دسر غذای سپنتا

بعد از خوردن هندونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فهیمه مامان پرهام
1 مرداد 90 7:51
به به مبازک باشه انشااله که نی نی ِ خوش غذائی باشه البته با تدبیر درست و برخورد صحیح بابائی و مامانی (ببخشیدا ولی جدا" سعی کنین از همین ابتدا با روش صحیح بهش غذا بدین تا بعد ها نگین اصلا" لب به غذا نمی زنه و به زور باید بهش غذا بدیم و ...چون به نظر من همه مشکلات غذائی بچه ها نتیجه برخورد غلط ماهاست)
مامان زهرا نازنازی
1 مرداد 90 13:04
مامان آبتین
1 مرداد 90 19:44
عزیزم نوش جونت آبتین منم خیلی خوب فرنی می خورد اینقدر که تا یکسالگی علاقه شدیدی به فرنی داشت و می خورد اما حالا خیلی کم غذا شده و من در عذابم هنوز بعد از 4 ماه روی 10کیلو ثابت شده
دایی کامران
2 مرداد 90 9:17
سلام دایییییییییییییییییییییییییی جان. دلم برا ان لپ قشنگت تنگ شده. همه چیز که آدم نمی خوره..
مریم مامانی ستایش
2 مرداد 90 10:58
نوش جانت پسر قشنگم.
ترمه و مامانش
9 شهریور 90 1:28
آدم وقتی عکسها و صورت بامزه این خوشگل و خوشتیپ و میبینه روحیه میگیره والا نمکدون غذا خوردن وایستادنت مبارک خوب بخور تا خوب بزرگ بشی و همیشه سالم بمونی. رئپوزی که اولین قاشق غذا را به ترمه دادم با کلی ذوق زدگی همراه بود منم با این خاطراتتون همذات پنداری شدیدی کردم. الان ترکه 1 سال و 4 ماهشه و هنوز هم خوب میخوره وزنش ایده آله روبه بالا هست و تا به امروز نه کره بهش دادم ونه از اول فرنیشو شیرین کردم و نه بعد به غداش نمک زدم.چون واقعا بار تغذیه ای مناسبی نداره اما روغن زیتون را از 11 ماهگی اول چند قطره و بعدها به اندازه 1 قاشق چایخوری سر خالی اضافه کردم که اونهم الان شدههفته ای گاهی ماهی 2 بار - چون با زرده تخم مرغ تامین میشه چربی لازم خلاصه اینکه این آداب غذا دادن به بچه مراسم و شرایط خاص خودشو داره ************************ نوش جونت عزیزم باز هم عکس بذار اما تا
ترمه و مامانش
9 شهریور 90 17:11
وای چقدر غلط املایی بلا به دور آبروم رفت از همه بدتر ام دخترمو اشتباه نوشتم